Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT.

Handcrafted by Racers.

Handcrafted by Racers.

Voertuigdesign

Voertuigdesign.

De Mercedes-AMG GT is een icoon uit de racesport, die zijn gelijke niet kent. Ambitieus: al bij stilstand. Meeslepend: elk detail. Wie van een echte racemachine droomt, geeft meteen toe dat die er alleen zo kan uitzien.

Voertuigdesign

Voertuigdesign.

De Mercedes-AMG GT is een icoon uit de racesport, die zijn gelijke niet kent. Ambitieus: al bij stilstand. Meeslepend: elk detail. Wie van een echte racemachine droomt, geeft meteen toe dat die er alleen zo kan uitzien.

Modellen

Modellen.

Lees meer over de meeslepende Mercedes-AMG GT modellen.

Modellen

Modellen.

Lees meer over de meeslepende Mercedes-AMG GT modellen.

De foto toont de Mercedes-AMG GT R uit zijdelings vooraanzicht.

Mercedes-AMG GT R met lakkleur AMG green hell magno.

De foto toont de Mercedes-AMG GT C Edition 50 uit zijdelings vooraanzicht.

Mercedes-AMG GT C Edition 50.

De foto toont de Mercedes-AMG GT S uit zijdelings vooraanzicht.

Mercedes-AMG GT S met carbon-applicaties.

De foto toont de Mercedes-AMG GT uit zijdelings vooraanzicht.

Mercedes-AMG GT met lakkleur vuuropaal.

  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Het beest uit de groene hel. De Mercedes-AMG GT R demonstreert AMG's competentie op het vlak van ontwikkeling en de racesport en verschuift de grenzen inzake rijdynamiek opnieuw naar boven – het AMG DNA kan daardoor nog puurder beleefd worden. Dankzij de rechtstreekse overdracht van knowhow uit de racesport beklijft de Mercedes-AMG GT R met een topsnelheid van 318 km/u en een acceleratie van 0 tot 100 km/u in 3,6 seconden.

    De foto toont een achteraanzicht van de Mercedes-AMG GT R in een stad.
    De foto toont een vooraanzicht van een rijdende Mercedes-AMG GT R in de stad.
    De foto toont een detailaanzicht van een AMG-Performance gesmede velg van de Mercedes-AMG GT R.
    De foto toont de lange motorkap van de Mercedes-AMG GT R.

    430 kw

    Maximumvermogen (585 pk).

    Tot

    700 Nm

    Koppel op de achteras.

    Mercedes-AMG GT R: brandstofverbruik gecombineerd: 11,4 l/100 km; CO2-emissies gecombineerd: 259 g/km<p>De opgegeven waarden zijn de "gemeten NEFZ-CO2-waarden" als bedoeld in art. 2 nr. 2 toepassingsverordening (EU) 2017/1153, die in overeenstemming met bijlage XII van verordening (EG) Nr. 692/2008 gemeten werden. Het brandstofverbruik werd op basis van deze waarden berekend. Om wettelijke wijzigingen van de beslissende testprocedures kunnen er hogere waarden genoteerd zijn op het certificaat van overeenstemming, met het oog op inschrijving en wegenbelastingen. De gegevens slaan niet op een afzonderlijke auto en maken geen deel uit van een aanbod. Ze dienen alleen om verschillende voertuigtypes met elkaar te vergelijken. De waarden variëren afhankelijk van de gekozen opties.</p>

  • Mercedes-AMG GT C Edition 50

    Mercedes-AMG GT C Edition 50.

    Mercedes-AMG GT C Edition 50.

    Met de Edition 50 als exclusief speciaal model van de Mercedes-AMG GT C viert Mercedes-AMG zijn 50e verjaardag. Het brede spoor aan de achteras en de actieve AMG achterassturing zorgen voor een zeer sportieve rijdynamiek. De gespierde achterzijde en de applicaties in zwart chroom onderstrepen zijn sportief karakter. Met een topsnelheid van 317 km/u en een acceleratie van 0 naar 100 km/u in 3,7 seconden maakt de Mercedes-AMG GT C Edition 50 ook op het racecircuit indruk.

    410 kw

    Maximumvermogen (557 pk).

    Tot

    680 Nm

    Koppel op de achteras.

    De afbeelding toont een dynamische vorm van de Mercedes-AMG GT C in de Edition 50.
    De foto toont de brede achterkant van de Mercedes-AMG GT C Edition 50.
    De foto toont zijdelings de voorkant van de Mercedes-AMG C Edition 50.

    Mercedes-AMG GT C Edition 50: brandstofverbruik gecombineerd: 11,4 l/100 km; CO2-emissies gecombineerd: 259 g/km<p>De opgegeven waarden zijn de "gemeten NEFZ-CO2-waarden" als bedoeld in art. 2 nr. 2 toepassingsverordening (EU) 2017/1153, die in overeenstemming met bijlage XII van verordening (EG) Nr. 692/2008 gemeten werden. Het brandstofverbruik werd op basis van deze waarden berekend. Om wettelijke wijzigingen van de beslissende testprocedures kunnen er hogere waarden genoteerd zijn op het certificaat van overeenstemming, met het oog op inschrijving en wegenbelastingen. De gegevens slaan niet op een afzonderlijke auto en maken geen deel uit van een aanbod. Ze dienen alleen om verschillende voertuigtypes met elkaar te vergelijken. De waarden variëren afhankelijk van de gekozen opties.</p>

  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Baanbrekende atletiek: met een topsnelheid van 310 km/u en een acceleratie van 0 naar 100 km/u in 3,8 seconden laat de Mercedes-AMG GT S nagenoeg iedereen achter zich. Het AMG RIDE CONTROL sportchassis is in drie niveaus verstelbaar – van comfortabel tot strak-sportief. Verdere highlights zijn het elektronisch AMG achterassperdifferentieel en het bijkomende rijprogramma "RACE", waarbij de voertuigsystemen afgestemd worden op het circuit.

    De foto toont de achterkant van de Mercedes-AMG GT S.
    De foto toont de voorkant van de Mercedes-AMG GT S van opzij.
    De foto toont het dynamische silhouet van de Mercedes-AMG GT S.

    384 kW

    Maximumvermogen (522 pk).

    Tot

    670 Nm

    Koppel op de achteras.

    Mercedes-AMG GT S: brandstofverbruik gecombineerd: 9,6 – 9,4 l/100 km; CO2-emissies gecombineerd: 224 – 219 g/kmMercedes-AMG GT: brandstofverbruik gecombineerd: 9,6–9,3 l/100 km | CO2-emissies gecombineerd: 224–216 g/km. De opgegeven waarden voor brandstofverbruik en CO2-emissies werden volgens de voorgeschreven meetmethoden (§2 nr. 5, 6, 6a Pkw-EnVKV in de huidige versie). De gegevens slaan niet op een afzonderlijke auto en maken geen deel uit van een aanbod. Ze dienen alleen om verschillende voertuigtypes met elkaar te vergelijken. De waarden verschillen afhankelijk van velgen/banden.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    De Mercedes-AMG GT combineert de fascinatie van een authentieke sportwagen met segmentspecifiek technologisch leiderschap en een hoge dagelijkse functionaliteit. Met een topsnelheid van 304 km/u en een acceleratie van 0 naar 100 km/u in 4,0 seconden past de Mercedes-AMG GT optimaal bij een sportieve levensstijl. Hij drukt de essentie uit van het performance-merk AMG.

    350 kw

    Maximumvermogen (476 pk).

    Tot

    630 Nm

    Koppel op de achteras.

    De foto toont de achterkant van de Mercedes-AMG GT.
    De foto toont het dynamische silhouet van de Mercedes-AMG GT.
    De foto toont de voorkant van de Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT: brandstofverbruik gecombineerd: 9,6 – 9,3 l/100 km; CO2-emissies gecombineerd: 224 – 216 g/kmMercedes-AMG GT: brandstofverbruik gecombineerd: 9,6–9,3 l/100 km | CO2-emissies gecombineerd: 224–216 g/km. De opgegeven waarden voor brandstofverbruik en CO2-emissies werden volgens de voorgeschreven meetmethoden (§2 nr. 5, 6, 6a Pkw-EnVKV in de huidige versie). De gegevens slaan niet op een afzonderlijke auto en maken geen deel uit van een aanbod. Ze dienen alleen om verschillende voertuigtypes met elkaar te vergelijken. De waarden verschillen afhankelijk van velgen/banden.

Mercedes-AMG GT R

Mercedes-AMG GT R.

Mercedes-AMG GT R

Mercedes-AMG GT R.

De foto toont een racepiloot aan het stuur van de Mercedes-AMG GT R, die op een racecircuit rijdt.
De foto toont een close-up van de draaiknop voor de manuele tractiecontrole van de Mercedes-AMG GT R.

Het beest uit de groene hel.

Gecreëerd op de Nordschleife.

De foto toont een AMG sportkuipzetel en een AMG-Performance zetel van de Mercedes-AMG GT R.

Mercedes-AMG GT R: brandstofverbruik gecombineerd: 11,4 l/100 km; CO2-emissies gecombineerd: 259 g/km<p>De opgegeven waarden zijn de "gemeten NEFZ-CO2-waarden" als bedoeld in art. 2 nr. 2 toepassingsverordening (EU) 2017/1153, die in overeenstemming met bijlage XII van verordening (EG) Nr. 692/2008 gemeten werden. Het brandstofverbruik werd op basis van deze waarden berekend. Om wettelijke wijzigingen van de beslissende testprocedures kunnen er hogere waarden genoteerd zijn op het certificaat van overeenstemming, met het oog op inschrijving en wegenbelastingen. De gegevens slaan niet op een afzonderlijke auto en maken geen deel uit van een aanbod. Ze dienen alleen om verschillende voertuigtypes met elkaar te vergelijken. De waarden variëren afhankelijk van de gekozen opties.</p>

MERCEDES-BENZ INTELLIGENT DRIVE

Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Comfort dat betere prestaties mogelijk maakt, en een voorbeeldige veiligheid.

MERCEDES-BENZ INTELLIGENT DRIVE

Mercedes-Benz Intelligent Drive.

Comfort dat betere prestaties mogelijk maakt, en een voorbeeldige veiligheid.

In het spitsuur, tijdens lange nachtelijke ritten of op onbekende wegen: uw Mercedes-AMG GT ontlast u merkbaar in stressvolle situaties. De verklaring daarvoor is een concept dat elke rit in een Mercedes-Benz veilig en uniek maakt: Mercedes-Benz Intelligent Drive. Want de tijd die u achter het stuur zit, is uw tijd. Tijd voor ontspanning. Tijd om energie te tanken. Opdat u uw bestemming in de eerste plaats veilig, maar ook altijd ontspannen zou bereiken.

De foto toont een detailopname van de ingeschakelde LED High Performance-koplamp van de Mercedes-AMG GT.

High-performance led-koplampen

De foto toont een close-up van COMAND Online in de Mercedes-AMG GT.

COMAND Online

KEYLESS-GO-pakket

Met het systeem kan de auto comfortabel geopend, gestart en afgesloten worden.

De foto toont een detailopname van de AMG DYNAMIC SELECT controller van de Mercedes-AMG GT.

AMG DYNAMIC SELECT

Intelligent Drive technologieën

Mercedes-Benz Intelligent Drive – Technologieën in detail.

Comfort dat betere prestaties mogelijk maakt, en een voorbeeldige veiligheid.

Intelligent Drive technologieën

Mercedes-Benz Intelligent Drive – Technologieën in detail.

Comfort dat betere prestaties mogelijk maakt, en een voorbeeldige veiligheid.

De foto toont de werking van de afstandsassistent DISTRONIC in de Mercedes-AMG GT.

Afstandsassistent DISTRONIC

De foto toont een illustratie van het actieve remhulpsysteem van de Mercedes-AMG GT.

Actief remhulpsysteem

De foto toont het pauzesymbool van ATTENTION ASSIST op het multifunctionele display van de Mercedes-AMG GT.

ATTENTION ASSIST

De foto illustreert de werking van het PRE-SAFE® PLUS-systeem in de Mercedes-AMG GT.

PRE-SAFE®-systeem

De afbeelding toont de spoorassistent in het multifunctionele display van de Mercedes-AMG GT.

Spoorassistent

De foto toont een buitenspiegel met waarschuwingssymbool van de dodehoekassistent in de Mercedes-AMG GT.

Dodehoekassistent

De afbeelding toont de verkeersbordenherkenning in het multifunctionele display van de Mercedes-AMG GT.

Verkeersbordenherkenning

De foto toont een detailopname van de AMG DYNAMIC SELECT controller van de Mercedes-AMG GT.

AMG DYNAMIC SELECT

Actieve parkeerassistent PARKTRONIC

Veiliger parkeren en manoeuvreren.

De achteruitrijcamera toont de omgeving achter het voertuig met dynamische hulplijnen op het display van het multimediasysteem van de Mercedes-AMG GT.

Achteruitrijcamera

De foto toont COMAND Online op het display van het multimediasysteem in de Mercedes-AMG GT.

COMAND Online

De foto toont de werking van Live Traffic Information in de Mercedes-AMG GT.

Live Traffic Information

Adaptieve grootlichtassistent

Past de reikwijdte van de koplampen aan de verkeerssituatie aan.

De foto toont en LED High Performance-koplamp van de Mercedes-Benz AMG GT.

High-performance led-koplampen

De foto toont een close-up van een luidspreker van het Burmester® high-end Surround-Soundsystem in de Mercedes-AMG GT.

Burmester® high-end Surround-Soundsystem

De foto toont een illustratie van het KEYLESS-GO-pakket van de Mercedes-AMG GT.

KEYLESS-GO-pakket

Rijeigenschappen

Rijeigenschappen – geïnspireerd door het racecircuit.

Zijn uitstekende prestaties dankt de Mercedes-AMG GT aan zijn prestatiegerichte voertuigarchitectuur.

Rijeigenschappen

Rijeigenschappen – geïnspireerd door het racecircuit.

Zijn uitstekende prestaties dankt de Mercedes-AMG GT aan zijn prestatiegerichte voertuigarchitectuur.

AMG 4,0-liter V8-biturbomotor

De front-middenmotor met een drooggewicht van amper 209 kg rust op het middengedeelte van het voertuig. Om het zwaartepunt te verlagen werd hij diep ingebouwd in het aluminium spaceframe.

Via een transaxle-configuratie werd de motor met de achterin gepositioneerde versnellingsbak met dubbele koppeling met een vaste eenheid verbonden – voor een perfect evenwicht. De motor werkt met een dry sump-smering en verzekert ook bij hoge dwarsversnellingen een optimale olietoevoer.

Torque-Tube

De centrale motor voorin vormt een vaste eenheid met de dubbele versnellingsbak. De componenten zijn door een torque-tube buig- en koppelstijf met elkaar verbonden.

Binnenin roteert een extreem lichte en torsievaste aandrijfas van carbon. Die geeft het vermogen van de 4,0-liter V8-biturbomotor consequent door aan de AMG SPEEDSHIFT DCT 7-traps-sportversnellingsbak. Uiteindelijk zet die de kracht om in versnelling. Onvatbaar snel en adembenemend.

AMG RIDE CONTROL sportchassis

Het AMG RIDE CONTROL sportchassis met adaptieve demperverstelling – standaard in de Mercedes-AMG GT S – combineert nadrukkelijke performance met een rijcultuur van topniveau.

In combinatie met het concept met dubbele draagarmen maakt het race-prestaties mogelijk met een uitstekende dwarsdynamiek en een optimale rijstabiliteit bij hoge snelheden. Het past de demperkarakteristiek van elk afzonderlijk wiel aan de rijstijl en de toestand van het wegdek aan.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7-sportversnellingsbak

De AMG SPEEDSHIFT DCT 7-traps sportversnellingsbak maakt spontane versnellingswisselingen en performance op racesportniveau mogelijk: hoe sportiever de modus, hoe sneller de gasrespons.

De kleine toerentalsprongen passen de overbrenging optimaal aan en maken snelle versnellingswisselingen zonder krachtonderbreking mogelijk. Zeven versnellingen, drie rijprogramma’s, een manuele modus en een tussengas- en Race Start-functie maken extreem dynamische acceleraties mogelijk.

AMG compound-remsysteem

Het AMG high-performance compound-remsysteem met intern geventileerde en geperforeerde remschijven zorgt voor uitstekende vertragingswaarden en een hoge weerstand.

De voordelen van het optionele AMG keramische high-performance compound-remsysteem: het bespaart gewicht (maar liefst 17 kg), heeft een langere levensduur en een nog hogere weerstand.

Optimale gewichtsverdeling.

Optimale gewichtsverdeling.

De foto toont de Mercedes-AMG GT uit vogelperspectief.

Optimale gewichtsverdeling.

Optimale gewichtsverdeling.

Dankzij zijn front-middenmotor en de AMG SPEEDSHIFT DCT 7-traps versnellingsbak met dubbele koppeling in transaxle-configuratie bereikt de Mercedes-AMG GT een optimale gewichtsverdeling van 47% op de vooras en 53% op de achteras. In combinatie met een laag voertuigzwaartepunt staat hij op die manier garant voor een zeer wendbaar rijgedrag en hoge bochtsnelheden. In bochten worden immers races gewonnen.

Details aandrijving en rijdynamiek

Lees meer over de rijdynamiek van de Mercedes-AMG GT.

Met het spaceframe van de Mercedes-AMG GT komen innovaties uit de racesport op de weg. De intelligente materialenmix zorgt voor een bijzonder licht naakt koetswerk.

Details aandrijving en rijdynamiek

Lees meer over de rijdynamiek van de Mercedes-AMG GT.

Met het spaceframe van de Mercedes-AMG GT komen innovaties uit de racesport op de weg. De intelligente materialenmix zorgt voor een bijzonder licht naakt koetswerk.

Spaceframe

Van spaceframe naar raceframe.

Zijn innovatieve architectuur maakt het spaceframe van de Mercedes-AMG GT extreem licht.

Spaceframe

Van spaceframe naar raceframe.

Zijn innovatieve architectuur maakt het spaceframe van de Mercedes-AMG GT extreem licht.

De foto toont het zijaanzicht van het spaceframe van de Mercedes-AMG GT.

Carbon. Aluminium. Magnesium. Staal.

Carbon. Aluminium. Magnesium. Staal.

Dat zijn de ingrediënten van het naakte koetswerk van de Mercedes-AMG GT. Het spaceframe is voor het grootste deel vervaardigd uit aluminium en weegt slechts 231 kg. Een innovatieve architectuur die tegelijk licht, stabiel en extreem stijf is. Dat is de voorwaarde voor een optimale dwars- en langsdynamiek en een uiterst nauwkeurig stuurgedrag. De extreem lichte frontmodule is gemaakt van magnesium, beperkt de massatraagheid voor de vooras en optimaliseert daardoor de wendbaarheid van de sportwagen.

  • Gewicht: 231 kg

  • Licht, stabiel en uiterst stijf

  • Hoogste stuurprecisie

  • Geoptimaliseerde wendbaarheid

MERCEDES-AMG

Mercedes-AMG.

AMG staat voor uitzonderlijke performance op racesportniveau. Maak u klaar voor een onvergetelijke rijervaring: met de Mercedes-AMG GT tijdens een exclusieve training of event van de AMG Driving Academy.

MERCEDES-AMG

Mercedes-AMG.

AMG staat voor uitzonderlijke performance op racesportniveau. Maak u klaar voor een onvergetelijke rijervaring: met de Mercedes-AMG GT tijdens een exclusieve training of event van de AMG Driving Academy.

Klaar voor belevenissen op het scherpst van de snee. Met de Mercedes-AMG GT tast u persoonlijke grenzen af bij de AMG Driving Academy.

AMG Driving Academy.

AMG Driving Academy.

Een Mercedes-AMG GT3 en een Mercedes-AMG GT R bevinden zich in de pitlane.

Tijdens de events en trainingen van de AMG Driving Academy ontmoet u gelijkgezinden, die persoonlijke grenzen aftasten en fascinerende performance willen ervaren. De evenementen van de AMG Driving Academy:

  • Het openingsevent AMG Experience
  • De meer veeleisende AMG Racetrack-training
  • Onvergetelijke gemeenschappelijke ervaringen tijdens de AMG Emotion-Tour
  • Evenementen op maat: de AMG Special Events
  • Sneeuw en ijs beleven tijdens de AMG Winter Sporting

Details Mercedes-AMG

Lees meer over Mercedes-AMG.

Een spannende kijk in de exclusieve AMG Private Lounge en andere performante thema’s rond Mercedes-AMG.

Details Mercedes-AMG

Lees meer over Mercedes-AMG.

Een spannende kijk in de exclusieve AMG Private Lounge en andere performante thema’s rond Mercedes-AMG.

AMG Private Lounge

AMG Private Lounge.

Unieke aanbiedingen, internationale events en exclusieve specials: leden van de AMG Private Lounge profiteren van hun passie voor Mercedes-AMG.

AMG Private Lounge

AMG Private Lounge.

Unieke aanbiedingen, internationale events en exclusieve specials: leden van de AMG Private Lounge profiteren van hun passie voor Mercedes-AMG.

De film toont de voordelen van een exclusief lidmaatschap in de AMG Private Lounge. Als bezitter van een Mercedes-AMG GT behoort u tot de uitgelezen ledenkring.
Afspelen
Opnieuw bekijken

De AMG Private Lounge is de officiële AMG community, exclusief voor eigenaars van een Mercedes-AMG. Alle bestuurders en bestuursters van AMG voertuigen, die de ambachtelijke precisie en de performance van de extraklasse van Mercedes-AMG weten te waarderen, kunnen lid worden van de AMG Private Lounge. Leden hebben het voordeel van insiderinformatie, nieuws en aantrekkelijke aanbiedingen. Maak kennis met gelijkgezinde AMG fans en beleef het merk AMG in het gezelschap van de AMG community.

Racing Stories

Racing Stories.

Ontdek het autosport-DNA van de Mercedes-AMG GT.

Racing Stories

Racing Stories.

Ontdek het autosport-DNA van de Mercedes-AMG GT.

De foto toont een vooraanzicht van de Mercedes-AMG GT3 die een bocht uitrijdt.
De foto toont een zijdelings vooraanzicht van de Mercedes-AMG GT3 op het racecircuit.
Play
De door u gewenste video is momenteel spijtig genoeg niet beschikbaar. Probeer later nog eens.
Opnieuw bekijken
De foto toont een zijdelingse opname van de Mercedes-AMG GT3 die voorbij een lege tribune rijdt.
Der Mercedes-AMG GT3 rijdt op een racecircuit en is te zien vanuit vooraanzicht. De grote achterspoiler steekt boven het dak van de sportwagen uit.
De foto toont de Mercedes-AMG GT3 in volle vaart in zijdelings achteraanzicht met focus op de grote spoiler.

Uitdager met leiderschapsambities.

Met hoogwaardige racesporttechniek en een spectaculair design klaar voor de aanval.

De Mercedes-AMG GT S Safety Car rijdt op een racecircuit en is afgebeeld in zijdelings vooraanzicht. De bestuurder draagt een helm en is te zien aan het stuur.
In de film vertelt Bernd Mayländer, de bestuurder van de Mercedes-AMG GT S Safety Car uit de Formule 1, welke taken de Safety Car bestuurder moet uitvoeren.
Play
De door u gewenste video is momenteel spijtig genoeg niet beschikbaar. Probeer later nog eens.
Opnieuw bekijken

Topsporter voor een maximale veiligheid.

Van de Formule 1 naar de DTM: de Mercedes-AMG GT S als Safety Car in de rallyreeks.

De Mercedes-AMG GT S Safety Car is te zien in achteraanzicht op een racecircuit.
De Mercedes-AMG GT S Safety Car staat in een garage met ingeschakelde waarschuwingslichten op het dak.

Foto's en video's

Foto's en video's van de Mercedes-AMG GT modellen.

Foto's en video's

Foto's en video's van de Mercedes-AMG GT modellen.

De foto toont een momentopname van de Mercedes-AMG GT C Edition 50 in volle vaart.
De foto toont een achteraanzicht van de gele Mercedes-AMG GT S op de weg.
De foto toont de indrukwekkende voorkant van een groene Mercedes-AMG GT R op een racecircuit.
De foto toont een momentopname van de gele Mercedes-AMG GT S in zijdelings vooraanzicht.
De afbeelding toont de indrukwekkende voorzijde van de Mercedes-AMG GT R vanuit kikkerperspectief.
De foto toont een momentopname van de Mercedes-AMG GT C Edition 50 in volle vaart in zijdelings achteraanzicht.
De foto toont de gele Mercedes-AMG GT S uit vogelperspectief.
De afbeelding toont de opvallende achterkant van de groene Mercedes-AMG GT R vanuit kikkerperspectief.
De foto toont een zijaanzicht van een zilveren Mercedes-AMG GT R voor de skyline van een stad.
De foto toont het zijprofiel van een gele de Mercedes-AMG GT S in volle vaart.
De foto toont een groene Mercedes-AMG GT R op de weg, vanuit vogelperspectief.
De foto toont een close-up van een gesmede velg op de Mercedes-AMG GT R.
De foto toont de zilveren Mercedes-AMG GT in volle vaart door de stad.