Roadside Assistance

Hulp bij ongevallen en pech.

Roadside Assistance


Hulp bij ongevallen en pech.
Mobilo – de mobiliteitsoplossing helpt Mercedes-Benz eigenaars verder bij technische pannes. De foto toont een villa in de bergen met een groot zwembad.
Opnieuw bekijken

Contactmogelijkheden


Snel gebeld. Direct uitgebreide ondersteuning.

Contactmogelijkheden


Snel gebeld. Direct uitgebreide ondersteuning.

Wat doet als u er wat gebeurt? Bij wie kunt u terecht voor schade? Wie kan heel snel ter plaatse zijn, indien nodig? Mercedes-Benz helpt. Met een druk op een knop in uw Mercedes-Benz of door zelf te bellen, kunt u ons om hulp en ondersteuning vragen. We helpen u onmiddellijk met de eerste stappen.

  • Mercedes-Benz

    Mercedes-Benz servicehotline: +32 2 554 17 27

    Mercedes-Benz servicehotline: +32 2 554 17 27

    Bij pech, bij schade, bij een ongeval: onze deskundige contactpersonen staan 24/7 voor u klaar. U wordt geholpen bij al uw vragen omtrent schade en de benodigde maatregelen worden voor u in gang gezet. Ze zorgen voor persoonlijke opvang ter plaatse, regelen dat u verder kunt reizen en organiseren de optimale reparatie van uw Mercedes-Benz. Alles onder één dak, zodat u mobiel en ontspannen kunt blijven.

    Hulp bij pech voor doven en slechthorenden kan via het volgende e-mailadres worden behandeld: hls.bel@cac.mercedes-benz.com.
    Graag in de betreffende e-mail gegevens van het model en eigenaar, een symptoombeschrijving en de pechlocatie vermelden.

    Servicehotline

    Op het telefoonnummer 00800 1 777 7777 kunt u 24/7 deskundige Mercedes-Benz contactpersonen bereiken.

    Snel gebeld, persoonlijk verbonden. Op het telefoonnummer +32 2 554 17 27 kunt u 24/7 onze deskundige contactpersonen bereiken.

    Mercedes me-knop

    Via de Mercedes me-knop in het telefoonboek van de auto wordt de bestuurder direct met een Mercedes-Benz servicemedewerker verbonden.

    Hulp binnen handbereik. Via de Mercedes me-knop in het telefoonboek van uw auto wordt u direct met een van onze servicemedewerkers verbonden.

    SOS-knop

    Met de SOS-knop in de dakconsole van de auto wordt onmiddellijk een spraakverbinding met de Mercedes-Benz noodoproepcentrale tot stand gebracht.

    Eén druk op de knop is genoeg. Met de SOS-knop in de dakconsole van uw auto wordt onmiddellijk een spraakverbinding met de Mercedes-Benz noodoproepcentrale tot stand gebracht.

    Snel en ongecompliceerd schade melden:

    Schade online melden.

    Snel en ongecompliceerd schade melden:

    Gratis en vrijblijvend een offerte voor reparatie. Indien gewenst kunnen we ook voor een vervangend voertuig* voor u zorgen, zodat u mobiel blijft.

    *Bij aansprakelijkheid conform de wettelijke eisen, bij casco tot 5 kalenderdagen en in de regel de kleinste voertuigklasse. Voorwaarden hiervoor zijn een ondertekende werkplaatsopdracht van één van de aan deze actie deelnemende Mercedes-Benz dealers, dekking van de carrosserie -of lakschade door een WA- of cascoverzekering en van tevoren opgenomen contact met het Mercedes-Benz Klantencentrum op +32 2 554 17 27 of met de functie voor het melden van schade met Mercedes me. Glasschade is expliciet uitgesloten van 'Mercedes-Benz helpt'.

  • MERCEDES-AMG

    Onze exclusieve Mercedes-AMG Hotline: 00800 264 77777

    Mercedes-AMG hotline: exclusief voor Mercedes AMG-klanten

    Onze exclusieve Mercedes-AMG Hotline: 00800 264 77777

    Direct contact met uw AMG-team voor maximale service. U wordt gelijk met een AMG-expert verbonden die u vriendelijk en met kennis van zaken verder helpt. We staan altijd voor u klaar, of u nu een afspraak wilt maken of iets geregeld moet worden voor uw Mercedes-AMG! Ook als u onverhoopt pech mocht hebben of er een ongeval heeft plaatsgevonden, zorgen wij voor snelle help..

    Uw voordelen:

    • Competente service voor uw Mercedes-AMG
    • Exclusief voor Mercedes AMG-klanten
    • Zonder wachttijden direct contact met een AMG-expert
    • 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar
    • Gratis

    Hulp bij pech voor doven en slechthorenden kan via het volgende e-mailadres worden behandeld: hls.bel@cac.mercedes-benz.com
    Graag in de betreffende e-mail gegevens van het model en eigenaar, een symptoombeschrijving en de pechlocatie vermelden.

Mobiliteitsoplossingen


De Mercedes-Benz mobiliteitsoplossing.

De mobiliteitsoplossing Mobilo is standaard bij elke Mercedes-Benz personenwagen en wordt gratis verlengd na elke onderhoudsbeurt bij Mercedes-Benz – en dat tot 30 jaar lang.

Mobiliteitsoplossingen


De Mercedes-Benz mobiliteitsoplossing.

De mobiliteitsoplossing Mobilo is standaard bij elke Mercedes-Benz personenwagen en wordt gratis verlengd na elke onderhoudsbeurt bij Mercedes-Benz – en dat tot 30 jaar lang.

Snelle hulp ter plaatse - gratis en 24 uur per dag bereikbaar.

Bij een ongepland oponthoud blijven de eigenaars van een Mercedes-Benz in heel Europa mobiel - met Mobilo.
Bij een ongepland oponthoud blijven Mercedes-eigenaars in heel Europa mobiel - met Mobilo.
Opnieuw bekijken

Snelle hulp ter plaatse - gratis en 24 uur per dag bereikbaar.

n geval van pech, een ongeval of vandalisme zorgen onze experten in heel Europa ervoor dat u mobiel blijft. Dit doen ze door uw voertuig ter plaatse te herstellen, u een vervangvoertuig aan te bieden of een vlucht te voorzien. Wacht u liever ontspannen op de herstelling van uw voertuig? Dan betalen wij graag een hotelkamer. Een telefoontje volstaat.

Mercedes-Benz Service-hotline: +32 2 554 17 27
Mercedes-AMG Service-hotline*: 00800 264 77777

Op de hulp bij pech voor doven en slechthorenden doet u beroep via het volgende e-mailadres: hls.bel@cac.mercedes-benz.com.
Vermeld in het e-mailbericht a.u.b. de voertuiggegevens, de gegevens van de eigenaar, een beschrijving van de symptomen en de locatie van de panne.
 

*Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. 

In noodgevallen kunt u rekenen op meer dan 3.000 geautoriseerde Mercedes-Benz Service Partners in meer dan 40 Europese landen. Zo wordt u bediend door een van de meest uitgebreide servicenetwerken van Europa.

Voor voertuigen met een eerste inschrijving tussen 24.10.1998 en 31.03.2008 geldt het vorige product MobiloLife indien de mobiliteitsoplossing door service bij de Mercedes-Benz Partner regelmatig werd verlengd of opnieuw geactiveerd.

  • Servicehotline

    Ongeval. Wat nu?

    Hulp bij een ongeval

    Ongeval. Wat nu?

    Stap 1: Veiligheidsvest aantrekken, plaats van het ongeval duidelijk markeren en eerste hulp bieden.
    Stap 2: Noodgeval melden bij hulpdienst of politie (indien noodzakelijk).
    Stap 3: Ongevalgegevens op ongevalformulier vastleggen.
    Stap 4: Foto's maken van de bij het ongeval betrokken voertuigen en de plaats van het ongeval.
    Stap 5: Mercedes-Benz servicehotline +32 2 554 17 27 bellen, eventuele beschadigingen beschrijven en autopapieren gereedhouden. Mercedes-Benz AccidentAssist regelt het transport van uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz dealer, zorgt ervoor dat u verder kunt en handelt de schade met uw verzekering af.

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres:
    hls.bel@cac.mercedes-benz.com
    Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen:
    Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

  • Service24h

    Mercedes-Benz Service24h.
    Helpt u dag en nacht weer op weg.

    Hulp bij een ongeval

    Mercedes-Benz Service24h.
    Helpt u dag en nacht weer op weg.

    Als u onderweg pech hebt of met startproblemen kampt, is Mercedes-Benz Service24h u overal in Europa van dienst. Onze service hotline is bereikbaar via het gratis internationale telefoonnummer +32 2 554 17 27<p>Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +49 (0)69 9530 7277</p>  en zorgt voor snelle en professionele hulp. 365 dagen per jaar, 7 dagen per week, 24 uur per dag staat Service24h paraat om u weer op weg te helpen. Dikwijls kan een defect meteen ter plaatse worden verholpen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan zorgen wij ervoor dat uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz werkplaats wordt gebracht en dat u uw reis kunt voortzetten.

    U kunt de volgende services van ons verwachten: 

    • Individuele hulp in noodgevallen
    • Advies op basis van de gestelde diagnose
    • Opzetten van hulpmaatregelen
    • Coördinatie en aansturing
    • Gekwalificeerd en deskundig personeel 

    Pech assistentie voor doven en slechthorenden is beschikbaar via het volgende e-mail adres:
    hls.bel@cac.mercedes-benz.com
    Voor snellere assistentie vragen wij u vriendelijk de volgende informatie te verschaffen:
    Voertuigdetails (Chassisnummer (VIN) en kenteken/nummerplaat), Eigenaar/bedrijfsgegevens, symptoom beschrijving en locatie van de stranding. De S24H collega’s zullen u contacteren als verdere informatie noodzakelijk is.

    Eén druk op de knop en u wordt geholpen.Met de geïntegreerde telematicaservices van Mercedes-Benz Contact<p>Voorwaarde: radio af fabriek aangesloten op functionerende mobiele telefoon. Voor het bellen naar het vaste netwerk brengt uw provider kosten in rekening.</p>  hebt u nóg meer voorzieningen tot uw beschikking. Met een simpele druk op de knop wordt u direct met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center verbonden. Indien gewenst, worden hierbij alle relevante voertuig- en locatiegegevens verzonden, zodat u kunt rekenen op een uiterst korte reactietijd, en, nog veel belangrijker, snelle hulp ter plaatse. 

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz Reddingssticker

Digitale reddingswerkers.

Mercedes-Benz heeft eigen digitale reddingswerkers ontwikkeld, waarmee inzittenden in noodsituaties een doorslaggevende voorsprong hebben op veiligheidsgebied.

De digitale reddingswerkers zijn perfect op elkaar ingespeeld: voor elk model leidt de reddingssticker met QR-code direct naar de bijbehorende reddingskaart. De app Rescue Assist omvat reddingskaarten voor elk model en driedimensionale aanzichten - ook offline voor het geval op de plaats van het ongeval geen mobiel netwerk beschikbaar is.

Een schadegeval melden


Verzekeringsgeval: bij Mercedes-Benz in goede handen.

Bij een schadegeval kunt u op ons vertrouwen.

Een schadegeval melden


Verzekeringsgeval: bij Mercedes-Benz in goede handen.

Bij een schadegeval kunt u op ons vertrouwen.

Een vrouw zit in een café en neemt contact op met Mercedes Benz Financial Services Country S.A. over een verzekeringsgeval.

In een schadegeval zijn wij de klok rond bereikbaar.

In een schadegeval zijn wij de klok rond bereikbaar.

Het geeft altijd meer gemoedsrust om goed verzekerd te zijn.

In een schadegeval zijn wij er voor u en garanderen wij een vlotte afhandeling.