COVID-19 update.

Tijdens de COVID-19 crisis kunt u op ons blijven rekenen.

Beste Mercedes-Benz Klant,

We volgen de verspreiding van COVID-19 op de voet. Dit moet ons toelaten om op elk moment gepast te reageren op deze steeds veranderende situatie. Ook met de verstrengde maatregelen blijven onze erkende Mercedes-Benz werkplaatsen open voor onderhoud, herstellingen, bandenwissels of carrosserie-werkzaamheden van personenwagens, vans en trucks. Neem hiervoor contact met uw lokale erkende Mercedes-Benz dealer en maak een afspraak.

StaySafe!

Uw Mercedes-Benz Team

UPDATE: 3 november 2020

Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact met het CAC of uw dealer.

  1. 1. Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center nog steeds bereikbaar?

  2. 2. Ik heb een afspraak in de werkplaats. Is dit mogelijk?

  3. 3. Ik heb een service-afspraak staan, maar ik zou nu liever niet naar de werkplaats komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

  4. 4. Ik heb interesse in een testrit. Is dit nog mogelijk?

  5. 5. Ik heb een afspraak om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen. Toch zou ik deze afspraak graag verplaatsen?

  6. 6. Zal de door mij bestelde wagen volgens afspraak worden geleverd?

Lorem Ipsum