We Care For You.

Onze updates met betrekking tot COVID-19.

Inleiding


Uw veiligheid is onze prioriteit.

Inleiding


Uw veiligheid is onze prioriteit.

Stay home
#stayhome
Opnieuw bekijken

We volgen de COVID-19 pandemie op de voet. Dit moet ons toelaten om op elk moment gepast te reageren op deze steeds veranderende situatie. Ook met de verstrengde maatregelen blijven onze erkende Mercedes-Benz servicepunten open voor onderhoud, herstellingen, bandenwissels of carrosseriewerkzaamheden van personenwagens, vans en trucks. Neem hiervoor contact op met uw lokaal erkend Mercedes-Benz servicepunt en maak een afspraak.

Online tools en services


Online tools en services

Haal Mercedes-Benz in huis.

Online tools en services


Online tools en services

Haal Mercedes-Benz in huis.

Wij adviseren u graag online.

Online Tools and Services

Wij adviseren u graag online.

Bij Mercedes-Benz en smart zijn we er steeds om u online en via telefoon te assisteren. We doen er alles aan om u op dit moment verder te helpen.

Productinformatie is direct online beschikbaar, evenals voertuigconfiguratietools. U kunt ook onze online showroom raadplegen op onderstaande link, die de direct beschikbare voertuigen weergeeft.

Afspraken en leveringen


Leveringen en service.

Logistieke update.

Afspraken en leveringen


Leveringen en service.

Logistieke update.

Appointments and Deliveries

Alle afspraken voor zowel onderhoud als leveringen kunnen doorgaan. Aarzel niet om contact op te nemen met uw Mercedes-Benz Dealer. Een service afspraak kan u via onderstaande knop boeken.

U kunt ook inloggen op uw Mercedes me-account om uw afspraak of levering online te beheren.

Voor noodhulp onderweg is het Customer Assistance Center 24 uur per dag bereikbaar op de volgende telefoonnummers:

  • Personenwagens: 02 554 17 27 of 00800 1 7777777
  • Bestelwagens: 02 620 03 06 of 00800 3 7777777
  • Trucks: 02 620 03 07 of 00800 5 7777777

FAQs


Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op met het CAC of met uw dealer.

FAQs


Veelgestelde vragen.

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen over de huidige situatie en de maatregelen die we hebben genomen om de veiligheid van onze klanten en collega's te waarborgen. Naarmate de situatie zich ontwikkelt, zullen we de informatie op deze pagina bijwerken. Als u geen antwoord op uw vraag kunt vinden, neem dan contact op met het CAC of met uw dealer.

    • Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center nog steeds bereikbaar?

      Is het Mercedes-Benz Customer Assistance Center nog steeds bereikbaar?

      Het Mercedes-Benz Customer Assistance Center is 24 uur per dag bereikbaar. U kunt contact opnemen met het Mercedes-Benz Customer Assistance Center via telefoonnummer 00800 - 9 777 77 77 (gratis). Kunt u onze medewerkers niet bereiken? Maak dan gebruik van de chat-functie op www.mercedes-benz.be of stuur een e-mail naar cs.bel@cac.mercedes.benz.com.

    • Ik heb een afspraak in de werkplaats. Is dit mogelijk?

      Ik heb een afspraak in de werkplaats. Is dit mogelijk?

      De erkende Mercedes-Benz servicepunten zijn geautoriseerd om hun werkzaamheden verder te zetten. Dit betekent dat onderhoud, herstellingen, bandenwissels en carrosseriewerkzaamheden kunnen plaatsvinden zoals gepland. Het spreekt daarbij voor zich dat onze dealers de hygiënemaatregelen en de geldende veiligheidsrichtlijnen nauwgezet opvolgen. 

      Mocht u vragen hebben over uw service-afspraak kan u best contact opnemen met uw lokale, erkende Mercedes-Benz servicepunt. 

    • Ik heb een service-afspraak staan, maar ik zou nu liever niet naar de werkplaats komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

      Ik heb een service-afspraak staan, maar ik zou nu liever niet naar de werkplaats komen. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

      Wij hebben begrip voor uw vraag en dus nodigen wij u graag uit om uw afspraak naar een latere datum te verplaatsen. Gelieve contact op te nemen met uw erkend Mercedes-Benz servicepunt. Zij helpen u graag verder. 

    • Ik heb interesse in een testrit. Is dit nog mogelijk?

      Ik heb interesse in een testrit. Is dit nog mogelijk?

      Testritten zijn verboden volgens de huidige maatregelen.

    • Ik heb een afspraak om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen. Toch zou ik deze afspraak graag verplaatsen?

      Ik heb een afspraak om mijn nieuwe auto in ontvangst te nemen. Toch zou ik deze afspraak graag verplaatsen?

      Wij hebben begrip voor uw vraag en dus nodigen wij u graag uit om uw afspraak naar een latere datum te verplaatsen. Gelieve contact op te nemen met uw officiële Mercedes-Benz Dealer. Zij helpen u graag verder.

    • Zal de door mij bestelde wagen volgens afspraak worden geleverd?

      Zal de door mij bestelde wagen volgens afspraak worden geleverd?

      Wij doen er alles om de impact van de COVID-19 pandemie op uw bestelling te beperken. Uw officiële Mercedes-Benz Concessiehouder volgt de planning op de voet en houdt u op de hoogte.