Krassen door winkelwagentje?

Mercedes-Benz helpt. Bij pech en bij schade.

Parkeerongelukje in het tuincentrum?

Mercedes-Benz helpt. Bij pech en bij schade.

Veiligheid en herstelling


Veiligheid en herstelling.

Veiligheid en herstelling


Veiligheid en herstelling.

In de beste handen.

Mercedes-Benz werkplaatsmedewerkers en een klant schudden elkaar de hand.

In de beste handen.

De keuze voor een Mercedes-Benz is altijd ook een keuze voor veiligheid en kwaliteit. Uiterst moderne stevige materialen, complexe koetswerkstructuren van staal en aluminium en de in een netwerk geschakelde voertuigelektronica van de actieve en passieve veiligheidssystemen vereisen bij de herstelling niet alleen de kennis van de betreffende herstellingsmethoden, maar ook aangepaste apparatuur in de werkplaats. Laat uw veiligheid niet over aan het toeval, maar aan de specialisten van Mercedes-Benz.

ProCarrosserie


ProCarrosserie

Gecertificeerd door Mercedes-Benz

ProCarrosserie


ProCarrosserie

Gecertificeerd door Mercedes-Benz

Schade? Wij herstellen ook de uitstraling van
uw Mercedes-Benz.

ProCarrosserie

Schade? Wij herstellen ook de uitstraling van
uw Mercedes-Benz.

Uw Mercedes-Benz straalt perfectie uit, zowel op het vlak van technologie, als comfort en veiligheid. Wanneer uw Mercedes-Benz schade oploopt, hoeft dat geen deuk te betekenen voor zijn uitstraling. In de werkplaats van een gecertificeerde Mercedes-Benz carrosseriehersteller wordt hij op de juiste manier hersteld, volgens de strikte richtlijnen van Mercedes-Benz. Zo behoudt uw wagen zijn waarde en glans voor nog vele jaren.

Kwaliteitsonderdelen maken uw wagen weer als nieuw.
De herstelling gebeurt volgens de strikte richtlijnen van Mercedes-Benz. Bij een Mercedes-Benz ProCarrosserie krijgt uw wagen de behandeling die hij verdient. Uw wagen wordt hersteld met aangepaste apparatuur en producten goedgekeurd door Mercedes-Benz. Zo blijft uw garantie behouden. Daarom gebruiken we uitsluitend kwaliteitsonderdelen, die perfect op uw Mercedes-Benz passen. Doordat we werken met verf op waterbasis, wordt ook het milieu beschermd. Na de herstelling worden bovendien alle sensoren opnieuw afgesteld en alle veiligheids- en comfortvoorzieningen gecontroleerd, zodat uw wagen aan de strengste veiligheidsnormen blijft voldoen. Net als een nieuwe.

Vakwerk tot en met het lakwerk.
Bij een Mercedes-Benz ProCarrosserie kunt u er zeker van zijn dat uw wagen in goede handen is. Onze vakexperts kennen uw Mercedes-Benz door en door. Ze hanteren al jaren de hoge kwaliteitsnormen van Mercedes-Benz en herstellen alles volgens de strikte richtlijnen van de constructeur. Ook bij glasreparaties en SmallRepair. U kan dus rekenen op de beste specialisten voor écht vakwerk.

Service en advies inbegrepen.
Niet alleen uw Mercedes-Benz geniet van een vakkundige behandeling, ook u wordt op een professionele manier geholpen. Terwijl uw voertuig wordt hersteld bij een Mercedes-Benz ProCarrosserie, regelen wij de ganse schade afhandeling. We zijn erkend door de meeste verzekeringsmaatschappijen en verzorgen de contacten met experts en makelaars. Ook daar hoeft u zich dus geen zorgen over te maken. Alles wordt perfect geregeld en intussen beschikt u over een gratis vervangwagen tot uw Mercedes-Benz klaar is.

Perfectie tot in het handschoenkastje.
Uw Mercedes-Benz is tip top in orde wanneer hij bij een Mercedes-Benz ProCarrosserie buitenrijdt. Uw wagen is weer de oude, of liever: de nieuwe. U merkt de perfectie tot in de kleinste details en u betaalt een zeer correcte prijs voor deze professionele, klantvriendelijke en transparante service.

Herstelling na ongeval


Herstelling na ongeval.

Herstelling na ongeval


Herstelling na ongeval.

Bij een ongeval naar uw Mercedes-Benz Partner.

Moeder en kind spelen op de grond voor een gele Bobby Car.
Moeder en kind spelen op de grond voor een gele Bobby Car.
Opnieuw bekijken

Bij een ongeval naar uw Mercedes-Benz Partner.

Bij koetswerkschade, lakwerk of het vervangen van voertuigonderdelen – als ongevalschade moet worden hersteld, komt u naar de vakwerkplaats van Mercedes-Benz. Hier is uw wagen in de handen van specialisten, die elke dag met de complexe voertuigen en het ultrastevige stalen koetswerk van een Mercedes-Benz werken – en dus ook optimaal met uw Mercedes-Benz vertrouwd zijn. Daarnaast kunt u er ook op vertrouwen dat onze servicepartners originele Mercedes-Benz onderdelen volgens de specificaties van de constructeur vervaardigen. Of zich even professioneel voor een duurzame herstelling van oudere modellen bekommeren.

Zo draagt de herstelling na ongevallen van Mercedes-Benz bij tot het waardebehoud van uw voertuig en zorgt ze ervoor dat uw garantie ook in de toekomst volledig behouden blijft.

SmallRepair


Voor kleine gebruikssporen.

SmallRepair


Voor kleine gebruikssporen.

Krassen in de buitenspiegel op weg naar de vakantiebestemming – en nu?

Een vrouw die een zonnebril vasthoudt

Krassen in de buitenspiegel op weg naar de vakantiebestemming – en nu?

Mercedes-Benz helpt.

Krassen, blutsen, steenslag: het valt in het dagelijkse gebruik nauwelijks te vermijden. Precies daarvoor is Mercedes-Benz SmallRepair bedoeld. Dankzij innovatieve reparatieprocedures kunnen kleine beschadigingen binnen en buiten snel en voordelig worden verholpen zonder onderdelen te vervangen. En natuurlijk met de gebruikelijke hoge en beproefde Mercedes-Benz kwaliteit.

Garanties


Garanties.

Garanties


Garanties.

  • Garantie nieuwe voertuigen

    Verantwoordelijkheid die we graag op ons nemen.

    De foto toont een close-up van een vrouw aan het stuur van een voertuig.

    Verantwoordelijkheid die we graag op ons nemen.

    Bijkomend op de twee jaar fabriekswaarborg krijgen alle nieuwe personenwagens van Mercedes-Benz (incl. V-Klasse) besteld bij een erkend concessiehouder in België, sinds 14.04.2016 een extra jaar gelijkaardige waarborg, beperkt tot 200.000 km.

    Onze verkooporganisatie in uw land verbindt zich tot een contractuele garantie. Deze garantie geldt vanaf de dag van de aflevering van de wagen of eventueel vanaf een vroegere eerste inschrijving van de wagen en zonder kilometerbeperking. Ze vult de wettelijke garantiebepalingen aan en ze geeft u de eerste drie jaren een geruststellend gevoel.

    De garantie op nieuwe wagens van Mercedes-Benz geldt in alle lidstaten van de EU en in IJsland, Liechtenstein, Noorwegen en Zwitserland.

  • Garantie tweedehandswagen

    Het kwaliteitsmerk voor tweedehandswagens.

    De foto toont een oudere E-Klasse en een man die ervoor zit.

    Het kwaliteitsmerk voor tweedehandswagens.

    Als u bij ons een tweedehandswagen koopt, is de auto niet alleen vakkundig nagekeken, maar heeft hij in de meeste gevallen ook een Mercedes-Benz Europagarantie voor een duur van minstens 12 maanden.

    Ook bij pech blijft u mobiel, in welk West-Europees land u zich ook bevindt. Wij herstellen uw auto zonder dat u een cent voor arbeidskosten en - tot een kilometerstand van 100000 km - voor materiaalkosten moet betalen. Ook voor auto's met een hoge kilometerstand betalen wij de arbeidskosten volledig terug.

    Indien de auto van uw keuze - met of zonder ster - geen Mercedes-Benz Europagarantie heeft, vraag er dan gewoon naar bij uw concessiehouder.

Mercedes-Benz Tyre Warranty


Mercedes-Benz Tyre Warranty.

Onze spijkerharde garantie voor uw banden: de Mercedes-Benz Bandenwaarborg.

Mercedes-Benz Tyre Warranty


Mercedes-Benz Tyre Warranty.

Onze spijkerharde garantie voor uw banden: de Mercedes-Benz Bandenwaarborg.

Voortaan geniet u van een gratis Mercedes-Benz Bandenwaarborg van maar liefst 24 maanden.

Mercedes-Benz Tyre Warranty

Voortaan geniet u van een gratis Mercedes-Benz Bandenwaarborg van maar liefst 24 maanden.

Mercedes-Benz selecteert enkel banden die zijn ontwikkeld en getest voor de meest belastende omstandigheden. Toch blijven banden steeds kwetsbaar. Een scherpe nagel op de baan, enkele glasscherven op het wegdek of het verkeerd raken van de stoeprand: soms is dit voldoende om een band te beschadigen.

Wat de oorzaak van uw defecte band ook is, u hoeft zich geen zorgen te maken als u uw banden gekocht en laten monteren heeft bij een Erkend Servicepunt Mercedes-Benz. Want met de gratis<p>De aankoop van een band of van een band gemonteerd op een velg – onderworpen aan onze voorwaarden en condities en aangekocht bij onze deelnemende Mercedes-Benz Partners – omvat een gratis bandengarantie die geldig is gedurende 24 maanden. De garantie geldt enkel voor apart aangekochte banden of banden op velg, niet voor banden op een nieuwe wagen af fabriek. De garantie dekt geen schade die wordt veroorzaakt door gewone slijtage. Zie de Garantievoorwaarden voor meer details.</p> <p>Dit garantieproduct werd opgestart op 01/10/2016 en is enkel van toepassing op banden die na 01/10/2016 werden aangekocht bij een Erkend Servicepunt Mercedes-Benz in België.</p> Mercedes-Benz Bandenwaarborg is uw schade automatisch gedekt tot 24 maanden.

Overzicht van de tussenkomst.
De tussenkomst is gebaseerd op de leeftijd van de band die beschadigd is. Hieronder vindt u de berekeningswijze:


Ouderdom van de band    -    % van terugbetaling

1 tot 6 maanden                      100%
7 tot 12 maanden                     75%
13 tot 18 maanden                   50%
19 tot 24 maanden                   25%

 

Schade? Volg deze stappen:
Download het aangifteformulier dat u hieronder op deze pagina vindt en stuur het ingevuld en ondertekend, samen met een kopie van de aankoopfactuur van uw beschadigde band en een kopie van de aankoopfactuur van uw nieuwe band naar Real Garant, per post, mail, of fax.

 

Serviceprogramma's


Mercedes-Benz serviceprogramma's

Add+ your Service.

Serviceprogramma's


Mercedes-Benz serviceprogramma's

Add+ your Service.

Kies uw zekerheid. En uw voordeel.

Serviceprogramma

Kies uw zekerheid. En uw voordeel.

Een Mercedes is een sterk staaltje van vooruitgang. Uw nieuwe wagen denkt vooruit op het vlak van duurzaamheid en veiligheid, en sluit ook qua design perfect aan bij de tijdsgeest. In uw wagen rijdt u met plezier van de ene nieuwe belevenis naar de andere. Uw Mercedes past zich steeds vlot aan de situatie aan.

En dat geldt ook voor uw onderhoud. Want de serviceprogramma’s van Mercedes-Benz evolueren moeiteloos mee met uw levensstijl. Zo voegt u precies zoveel servicegerichte pluspunten toe aan uw Mercedes als u nodig acht.

Gaat u voor de voordelen van een slimme onderhoudsbasis met het Compact serviceprogramma? Of verkiest u de compleetheid van het all-in Excellent pakket? Of misschien voelt u zich liever langer beschermd dankzij de Advance garantieverlenging? Maak kennis met onze mogelijkheden en Add+ gerust naar eigen wens. Want wat u ook kiest, wij onderhouden uw wagen steeds volgens de strikte richtlijnen van Mercedes-Benz, aan transparante maandprijzen.

Ontdek de toegevoegde waarde van onze Compact, Advance en Excellent serviceprogramma’s en houd uw onderhoudskosten onder controle.

*Compact, het onderhoudspakket van Mercedes-Benz, wordt gratis aangeboden tot 4 jaar (tot 80.000 km, afhankelijk van welke limiet het eerst wordt bereikt), bij bestelling van een A-Klasse (W176), B-Klasse, CLA (Coupé of Shooting Brake) of GLA, tussen 2/05/2018 en 30/06/2018 inbegrepen. Actie is niet van toepassing op AMG-modellen. Aanbod cumuleerbaar met de lopende commerciële acties, niet cumuleerbaar met de starvoorwaarden. 
Met het Compact onderhoudspakket voegt u alle onderhoudselementen toe aan uw wagen. Dit basisprogramma dekt alle door de constructeur voorgeschreven onderhoudsbeurten van uw Mercedes-Benz. Zo zorgt u ervoor dat uw wagen vanaf zijn eerste tot en met zijn laatste dag tijdig en optimaal onderhouden wordt door de persoon die uw wagen het best kent: uw Mercedes-Benz Partner.

Vergelijk onze serviceprogramma's

Vergelijk onze serviceprogramma's

  • Compact

    Compact

    Schakel een onderhoudsversnelling hoger

    Compact

    Schakel een onderhoudsversnelling hoger

    Met het Compact serviceprogramma voegt u alle onderhoudselementen toe aan uw wagen.

     

    Dit basisprogramma dekt alle door de constructeur voorgeschreven onderhoudsbeurten van uw Mercedes. Zo zorgt u ervoor dat uw Mercedes vanaf zijn eerste tot en met zijn laatste dag tijdig en optimaal onderhouden wordt door de persoon die uw wagen het best kent: uw Mercedes-Benz Partner. En dit voor een vast maandbedrag dat zo miniem is dat u amper merkt dat u het betaalt.

     

    Add+ een optimaal onderhoudspakket
    Vanaf € 15 per maand.

  • Advance

    Advance

    Kies voor een langdurige bescherming

    Advance

    Kies voor een langdurige bescherming

    Met het serviceprogramma Advance verlengt u de garantieperiode van uw wagen tot 6 jaar en/of 200.000 kilometer.

     

    Al die tijd blijven onderdelen en uurloon bij een technisch probleem gedekt. Het voordelige vaste maandbedrag, verrekend via een éénmalige premie voor de volledige looptijd, wordt perfect afgestemd op de gekozen looptijd en uw budget. Zo krijgt u ook het prijskaartje van deze extra lange zekerheid moeiteloos getemd.

     

    Add+ een langdurig garantiegevoel
    Vanaf € 10 per maand.

  • Excellent

    Excellent

    Verzorg uw service tot in de pluspuntjes

    Excellent

    Verzorg uw service tot in de pluspuntjes

    Met het all-in Excellent serviceprogramma beschermt u uw wagen maximaal en kiest u voor totale gemoedsrust.

     

    Dit complete serviceprogramma dekt niet alleen het onderhoud van uw Mercedes, maar ook de vervanging van de meeste slijtageonderdelen én eventuele herstellingskosten. Doordat we enkel originele Mercedes-Benz onderdelen gebruiken, blijft uw wagen authentiek – net zo veilig en betrouwbaar als op de eerste dag. Dankzij een vast maandelijks bedrag<p>Uitgezonderd jaarlijkse indexatie<br> </p> blijven uw Mercedes en uw budget ook na een onderhoud of herstelling perfect op koers.

     

    Add+ het meest volledige serviceaanbod

    Vanaf € 30 per maand<p>Prijzen inclusief btw, geldig voor de maximumduur of het maximum aantal kilometers, afhankelijk van welke limiet het eerst bereikt wordt en op voorwaarde dat de onderhoudsbeurten uitgevoerd worden bij een Erkend Servicepunt Mercedes-Benz, volgens de voorschriften van de constructeur.</p> <p>Aanbod niet geldig voor AMG-modellen en leasingmaatschappijen.</p> <p>Vraag meer info bij uw Mercedes-Benz Partner.</p>

Service Experience Customer Services


Service Experience Magazine.

Service Experience Customer Services


Service Experience Magazine.

Mercedes-Benz Service Experience

Tips & tricks, stijlvolle accessoires en nieuwe ontwikkelingen. Dit vindt u allemaal terug in de nieuwe editie van Service Experience, hét magazine van Mercedes-Benz Customer Services.

MyServiceDeals


My Service Deals

De beste service wordt op termijn alleen maar interessanter.

MyServiceDeals


My Service Deals

De beste service wordt op termijn alleen maar interessanter.

My Service Deals

Trouwe Mercedes-rijders verdienen vaste onderhoudsprijzen. 

U rijdt met een Mercedes van 3 jaar of ouder? Dan bedankt Mercedes-Benz u voor uw trouw met unieke servicepakketten voor een vaste, transparante prijs. Want faire deals maken deel uit van de Mercedes-Benz service. Ga snel langs bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz en profiteer van deze zekerheden:

Mobiliteitsoplossing Mobilo


De Mercedes-Benz mobiliteitsoplossing.

Onze standaard mobiliteitsoplossing zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft wanneer uw Mercedes-Benz voertuig niet vooruitkomt.

Mobiliteitsoplossing Mobilo


De Mercedes-Benz mobiliteitsoplossing.

Onze standaard mobiliteitsoplossing zorgt ervoor dat u ook mobiel blijft wanneer uw Mercedes-Benz voertuig niet vooruitkomt.

Met Mobilo bereikt u altijd uw bestemming.

Mercedes-Benz mobiliteitsgaranties: Mobilo
De door u gewenste video is momenteel spijtig genoeg niet beschikbaar. Probeer later nog eens.
Opnieuw bekijken

Met Mobilo bereikt u altijd uw bestemming.

In geval van pech, een ongeval of vandalisme zorgen onze experten in heel Europa ervoor dat u mobiel blijft. Dit doen ze door uw voertuig ter plaatse te herstellen, u een vervangvoertuig aan te bieden of een vlucht te voorzien. Wacht u liever ontspannen op de herstelling van uw voertuig? Dan betalen wij graag een hotelkamer. Een telefoontje volstaat.

Via 00800 1 777 7777 staan we voortdurend voor u klaar. En onze AMG-klanten worden via 00800 264 77777 rechtstreeks verbonden met een AMG-expert.

 

Op de hulp bij pech voor doven en slechthorenden doet u beroep via het volgende e-mailadres: hls.deu@cac.mercedes-benz.com.
Vermeld in het e-mailbericht a.u.b. de voertuiggegevens, de gegevens van de eigenaar, een beschrijving van de symptomen en de locatie van de panne.
 

In noodgevallen kunt u rekenen op meer dan 3.000 geautoriseerde Mercedes-Benz Service Partners in meer dan 40 Europese landen. Zo wordt u bediend door een van de meest uitgebreide servicenetwerken van Europa.

 

De mobiliteitsoplossing Mobilo is standaard bij elke Mercedes-Benz personenwagen en wordt gratis verlengd na elke onderhoudsbeurt bij Mercedes-Benz – en dat tot 30 jaar lang.